PDA

View Full Version : Is Anyone Watching The V Mas Tonight?



八iTo膜
08-30-2002, 01:07 AM
TiGHt Tight LP aLL THE WAY!!! BABY!!!!!!!! YEAH LETS ALL VOTE!



八iTo膜 :joe:



Last edited by 八iTo膜 at Aug 29 2002, 06:08 PM

Omar
08-30-2002, 01:15 AM
Nope, I dont watch MTV as much as I used to, it's kinda gone downhill lol

八iTo膜
08-30-2002, 01:19 AM
yeah..... it has..... PLEASE JUST WATCH IT FOR LP! lol

aight man thats all you...... so its cool I am I gotta watch LP!

八iTo膜 :joe:

Magick
08-30-2002, 01:46 AM
(w00t) Whohoooooooooooooo, Linkin Park won Best Rock! (w00t)

They better win Best Vid, too! :D

DavyBoy
08-30-2002, 01:49 AM
I don't even have MTV ;)

Silly Canadians :rolleyes:



Last edited by DavyBoy at Aug 30 2002, 01:50 AM

八iTo膜
08-30-2002, 01:52 AM
Originally posted by Magick@Aug 29 2002, 06:46 PM
(w00t) Whohoooooooooooooo, Linkin Park won Best Rock! (w00t)

They better win Best Vid, too! :D
NO NO NO DONT TELL ME PLEASEEEEEEEEE !!!!! DONT PLEASEEEEEEEE IM NOT LOOKING!

DavyBoy
08-30-2002, 01:58 AM
Originally posted by 八iTo膜+Aug 30 2002, 01:52 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (八iTo膜 @ Aug 30 2002, 01:52 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Magick@Aug 29 2002, 06:46 PM
(w00t) Whohoooooooooooooo, Linkin Park won Best Rock&#33; (w00t)

They better win Best Vid, too&#33; :D
NO NO NO DONT TELL ME PLEASEEEEEEEEE &#33;&#33;&#33;&#33;&#33; DONT PLEASEEEEEEEE IM NOT LOOKING&#33;[/b][/quote]
lol.. exactly what I was thinking :huh:

:mike:

八iTo膜
08-30-2002, 02:00 AM
Originally posted by DavyBoy+Aug 29 2002, 06:58 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (DavyBoy @ Aug 29 2002, 06:58 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by -八iTo膜@Aug 30 2002, 01:52 AM
<!--QuoteBegin--Magick@Aug 29 2002, 06:46 PM
(w00t) Whohoooooooooooooo, Linkin Park won Best Rock&#33; (w00t)

They better win Best Vid, too&#33; :D
NO NO NO DONT TELL ME PLEASEEEEEEEEE &#33;&#33;&#33;&#33;&#33; DONT PLEASEEEEEEEE IM NOT LOOKING&#33;
lol.. exactly what I was thinking :huh:

:mike:[/b][/quote]
whats up DavyBoy ..... Im KiTo nice to meet you bro&#33;


八iTo膜 :joe:

DavyBoy
08-30-2002, 02:03 AM
Nice to meet ya too :)

If ya wanna know more about me read that 11 facts thread... I posted there :lol:

Such a nice little community. You&#39;ve done well Alex (And the rest of yas.. I only know Alex from Invision .. oh yes, and Todd.. but now I&#39;m completely off topic.. so I&#39;ll stop..)

:D

~JeN JeN~
08-30-2002, 02:22 AM
Im Watching.. ;)

MoJo
08-30-2002, 06:59 AM
hmmm i live in australia. should i get any of it?

八iTo膜
08-30-2002, 04:42 PM
Originally posted by ~JeN JeN~@Aug 29 2002, 07:22 PM
Im Watching.. ;)
BaBy I LOVE YOU&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;


八iTo膜 :joe:

EmmieStrange
08-30-2002, 08:34 PM
well i missed it in the UK....but only cuz it was on at 1am and i was watching the Kerrang&#33; Awards on S4C (Welsh TV Channel but it has occasional English programs), but anyhow....WAY TO GO LP&#33;&#33;&#33; You guys rock&#33;

八iTo膜
08-30-2002, 09:29 PM
can a mod please close this topic now ........ you have my permission&#33; :lol:


PLEASE the MTV awards were last night ........ therefore this is old NEWS&#33;


八iTo膜 :joe:

Bryan
08-30-2002, 10:50 PM
Originally posted by 八iTo膜@Aug 30 2002, 05:29 PM
can a mod please close this topic now ........ you have my permission&#33; :lol:


PLEASE the MTV awards were last night ........ therefore this is old NEWS&#33;


八iTo膜 :joe:
if you want...