PDA

View Full Version : Random Thoughts 12



Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

Disenchanted
07-27-2007, 08:57 PM
Now, I shall be out for the night. *leaves*

Linja
07-27-2007, 09:01 PM
:shifty:

*sighs* Thank you Yorick, for the word.

Byee Bella :hug:

Fox
07-27-2007, 09:01 PM
...I see, I see

Evrybody's still here :shifty:

very nice, very nice..

===

Anyways, how's everybody doing? ^_^

Debus
07-27-2007, 09:02 PM
I just had my first shower in five days. You have no idea how good it feels to say that

Friskey™
07-27-2007, 09:03 PM
What? Yorick? Volde? WHO ARE YOU PEOPLE?

[/patrick star]

Linja
07-27-2007, 09:03 PM
I just had my first shower in five days. You have no idea how good it feels to say that

So the water's back? That's lovely ^_^ I totally understand you. We had the same thing, albeit not because of rain, and baths were simply boiling water in large buckets, :lol:

Now, Debus of the *mutters name*, Friskey and I have a question to ask of you.

Chris Luke
07-27-2007, 09:06 PM
Man, is it just me, or has Spongebob turned up his annoyance level in the new episodes.

Like, now I actually feel bad for Squidward in the new episodes.

Fox
07-27-2007, 09:06 PM
It's 5:06 pm already..

Dam'it...


*frustrated*

Christopher
07-27-2007, 09:07 PM
*sighs* Thank you Yorick, for the word.

Byee Bella :hug:

:lol:!

@Debs: I remember when water didn't work for a week and on another occasion where I couldn't shower because the showers were so disgusting in Prague, it was hell...

Linja
07-27-2007, 09:08 PM
What? Yorick? Volde? WHO ARE YOU PEOPLE?

[/patrick star]

*snickers*

Friskey™
07-27-2007, 09:08 PM
Man, is it just me, or has Spongebob turned up his annoyance level in the new episodes.

Like, now I actually feel bad for Squidward in the new episodes.

He has since the movie came out for crying out loud.

Joeykat
07-27-2007, 09:08 PM
Debs... Do you have your water back??

Chris Luke
07-27-2007, 09:08 PM
He has since the movie came out for crying out loud.

Yeah but he hasn't been this bad. I mean like, the mini Squidward, come on, that's a new level of annoyance. That's just wrong.

Friskey™
07-27-2007, 09:09 PM
Yeah but he hasn't been this bad. I mean like, the mini Squidward, come on, that's a new level of annoyance. That's just wrong.

Guess that's one of the new episodes that aired this week.

I haven't seen them. Usually if i'm flipping and I find Spongebob on, I see what episode it is. If it's one of those, I change it. They're unbearable now.

Fox
07-27-2007, 09:10 PM
PitufoOoOoOoOoOoOoOOo... :lol:


yeah, I totally lost my cousin...

That backstreet boys' video iisss sooo OLLDDDD.. and ewww..

ggeezzzz :lol:

Tomi
07-27-2007, 09:10 PM
so. fucking. HOT. out.

*dies*

Linja
07-27-2007, 09:11 PM
PitufoOoOoOoOoOoOoOOo... :lol:


yeah, I totally lost my cousin...

That backstreet boys' video iisss sooo OLLDDDD.. and ewww..

ggeezzzz :lol:

Wanna know something slightly shocking?

Fox
07-27-2007, 09:11 PM
Wanna know something slightly shocking?

yes??! :lol:

Tomi
07-27-2007, 09:12 PM
okay, now who the hell made off with my camera? i swear, if my dad took it with him...

Linja
07-27-2007, 09:12 PM
@DAMNIT NOT AT MIAZ BUT AT TESTIFIED If a Backstreet Boys song ever plays on the radio, I still remember all the words, even though I adored them, like, nine years ago.

Tomi
07-27-2007, 09:13 PM
@Miaz. If a Backstreet Boys song ever plays on the radio, I still remember all the words, even though I adored them, like, nine years ago.
That's not shocking. That's horrifying.

Joeykat
07-27-2007, 09:15 PM
@Miaz. If a Backstreet Boys song ever plays on the radio, I still remember all the words, even though I adored them, like, nine years ago.

I'm confused.. Why is that being posted towards me :blink:

Linja
07-27-2007, 09:15 PM
My lyrics memory is impeccable *shrugs*

@MIAZ THIS TIME. I confuse you with Testified the way I confuse Aisha with Tom.

Joeykat
07-27-2007, 09:16 PM
I'm confused.....

Friskey™
07-27-2007, 09:17 PM
DEBS! ME AND MALIDEAREST NEED TO ASK YOU A QUESTIONETH!

Fox
07-27-2007, 09:17 PM
@Miaz. If a Backstreet Boys song ever plays on the radio, I still remember all the words, even though I adored them, like, nine years ago.

Chheeaa, pretty much with me..

I was never a BIG fan, but I do remember everything..
This reminds me of the SpiceGirl, they are doing they last world tour soon..

Geezz, Backstreet boys wtf??

Linja
07-27-2007, 09:18 PM
Is that Harry Potter slash I see?

Christopher
07-27-2007, 09:18 PM
:lol: Chandler's so brilliant.

Joeykat
07-27-2007, 09:19 PM
Is that Harry Potter slash I see?

Someone has finally seen!! :P

I've had that sig for what... 10 hours ;)

Linja
07-27-2007, 09:21 PM
Chheeaa, pretty much with me..

I was never a BIG fan, but I do remember everything..
This reminds me of the SpiceGirl, they are doing they last world tour soon..

Geezz, Backstreet boys wtf??

Mm. I can't remember Spice Girls words. Not at all.

Joeykat
07-27-2007, 09:24 PM
I can :lol:

I don't get it, they were huge in the UK yet we only get one gig, they never really made it to the US yet they have 3 gigs there....

Fox
07-27-2007, 09:25 PM
Mm. I can't remember Spice Girls words. Not at all.

:lol: Mali just call me Ori, so you won't get confused :P


@Jo:

What?!! I just asked you about it :lol: (the sig I meant)

Linja
07-27-2007, 09:25 PM
WHERE THE HELL IS DEBUS?

Fox
07-27-2007, 09:27 PM
and who the heck is Debus? *confused*

@Jo: I know, it's confusing.. :lol:

Linja
07-27-2007, 09:28 PM
*sighs*

Fox
07-27-2007, 09:29 PM
Oh welll...

bye bye girls/guys! take care! :hug:

Linja
07-27-2007, 09:30 PM
Laterz0rz.

Friskey™
07-27-2007, 09:30 PM
Oh welll...

bye bye girls/guys! take care! :hug:

Bye, sweets. :hug:

Messy Marj
07-27-2007, 09:32 PM
Ha-HAAAAA!

I knew Veronique was gonna go out. The bitch never did a thing. Who scribes up for an Island adventure if you can't even swim?!

Debus
07-27-2007, 09:37 PM
So the water's back? That's lovely ^_^ I totally understand you. We had the same thing, albeit not because of rain, and baths were simply boiling water in large buckets, :lol:

Now, Debus of the *mutters name*, Friskey and I have a question to ask of you.

Arr it is. We still can't use it as drinking water, but hey, we can clean! *Dances*

Yeah, our form of a bath was a sink full of water and a flannel :lol: Pleasant


@Debs: I remember when water didn't work for a week and on another occasion where I couldn't shower because the showers were so disgusting in Prague, it was hell...

Yeah, it's a bit yeuch, didn't really wanna leave the house cause I couldn't shower >_<

Linja
07-27-2007, 09:38 PM
Friskey, pose the question.

Debus
07-27-2007, 09:39 PM
Friskey, pose the question.

The question has been asked and answered :lol:

Rachel
07-27-2007, 09:40 PM
I actually like the new Manson cd. is that wrong of me?

Linja
07-27-2007, 09:41 PM
The question has been asked and answered :lol:

*pouts*

Christopher
07-27-2007, 09:41 PM
Yeah, it's a bit yeuch, didn't really wanna leave the house cause I couldn't shower >_<

Yeah, totally understand... after Prague we had a 12 hour long busride, the whole bus smelled terribly. :P

And yes, I just have to decide on which weapon to use.

Arlene
07-27-2007, 09:41 PM
Hey Miaz, what's up with your signature pic? 'Cause that looks oddly like Daniel Radcliffe and Tom Felton in a scantily clad embrace...:blink:

Linja
07-27-2007, 09:43 PM
You have not been introduced to the wonders horrors of Harry Potter slashfic?

Joeykat
07-27-2007, 09:43 PM
Gratz debs on having some form of runnign water :D..
I haven't as of yet >_<

@Qwerty10 - er yes it is ;)

Arlene
07-27-2007, 09:45 PM
@ Miaz--*Blinks in complete confusion...*:blink:

-Edit- @ Hodgins- Oh, I have...but it's just...wrong? :lol:

Joeykat
07-27-2007, 09:49 PM
Linkin Park slash is more tasteful ;)

But... I haven't read any in aaaages because the standard is falling slightly -.- And because I rarely visit the fanfic site too....

So you want me to take that sig pic down yeh?? I don't mind if you do :)

Linja
07-27-2007, 09:50 PM
Linkin Park slash is more tasteful ;)

But... I haven't read any in aaaages because the standard is falling slightly -.- And because I rarely visit the fanfic site too....

So you want me to take that sig pic down yeh?? I don't mind if you do :)

LP SLASH?! Please tell me you were being sarcastic. Nah, leave the pic. Draco's pretty. And Harry looks pretty, which is freakish.

Debus
07-27-2007, 09:51 PM
Slash worries me Some slash worries me

Messy Marj
07-27-2007, 09:53 PM
Fanfics are just weird. <.<

Linja
07-27-2007, 09:53 PM
*whistles* Ruuuuuuuuuuuki, Debs.

Christopher
07-27-2007, 09:54 PM
Squad, I've decided what weapon to use when we go on rampage!

WizzyKid
07-27-2007, 09:54 PM
Why, in every era of the Battleship bored game, the cover is almost the exact same but with different people and background? If you don't believe me watch this:

http://uk.youtube.com/watch?v=S5DYNyRLB-k

Debus
07-27-2007, 09:54 PM
*whistles* Ruuuuuuuuuuuki, Debs.

WHERE?!

@St0f: Oooh please do tell!

Linja
07-27-2007, 09:58 PM
WHERE?!

@St0f: Oooh please do tell!

IN YOUR CLOSET. RUUUUUNNNN (for the closet, not the door).

Yes, Yorick? What is your choice?

Christopher
07-27-2007, 09:58 PM
WHERE?!

@St0f: Oooh please do tell!

edit: Wait, no... let me just think.

Debus
07-27-2007, 09:59 PM
IN YOUR CLOSET. RUUUUUNNNN (for the closet, not the door).

Yes, Yorick? What is your choice?

I AM SO THERE *Runs to closet and locks self in*

@St0f: Oh okies *Waits*

Christopher
07-27-2007, 10:01 PM
Yeah, I've decided! The sledge hammer, it is! :D

Tomi
07-27-2007, 10:02 PM
Okay, who let the bananas out again?

Linja
07-27-2007, 10:02 PM
Yeah, I've decided! The sledge hammer, it is! :D

Awesome!

Debus
07-27-2007, 10:03 PM
Yeah, I've decided! The sledge hammer, it is! :D

Oooh nice! *Adds to list*

Linja
07-27-2007, 10:06 PM
What've we got so far?

Disenchanted
07-27-2007, 10:08 PM
omgomgomg, CAFFEINE!

Linja
07-27-2007, 10:10 PM
*wants frappucino*

Debus
07-27-2007, 10:14 PM
What've we got so far?

Me: Samurai swords
You: Longbow
Friskey: Rusty Knives
Hellflame: Bazooka
St0f: Sledge Hammer

Friskey™
07-27-2007, 10:15 PM
What've we got so far?

Debs: Samurai sword
Friskey: Rusty knives
Hellflame: Bazooka
Mali: Crossbow
st0f: Sledgehammer.

TEAM RAMPAGE :lol:

Disenchanted
07-27-2007, 10:16 PM
Ahahahaha, I'm shaking. FTW!

Linja
07-27-2007, 10:18 PM
Longbow<3.

Christopher
07-27-2007, 10:20 PM
Longbow<3.

That so owns. :P

Friskey™
07-27-2007, 10:22 PM
Follow me...follow me to freedom. :lol:

Tomi
07-27-2007, 10:27 PM
Debs: Samurai sword
Friskey: Rusty knives
Hellflame: Bazooka
Mali: Crossbow
st0f: Sledgehammer.

TEAM RAMPAGE :lol:
I always thought it was Mali with the bazooka.... :lol:

Debus
07-27-2007, 10:27 PM
Follow me...follow me to freedom. :lol:

*Raises sword in the air* Go forth, to victory!

Chris Luke
07-27-2007, 10:28 PM
Tom Seaver will forever be the only New York Met that I've ever liked, besides Nolan Ryan.

Friskey™
07-27-2007, 10:32 PM
*Raises sword in the air* Go forth, to victory!

*raises knives in the air, primal scream*

Linja
07-27-2007, 10:32 PM
I always thought it was Mali with the bazooka.... :lol:

You think they'd trust me with something as dangerous as a bazooka?

Friskey™
07-27-2007, 10:33 PM
You think they'd trust me with something as dangerous as a bazooka?

Hey, copy and paste our names into your sig and bold your name there, sweets. :lol:

Tomi
07-27-2007, 10:35 PM
You think they'd trust me with something as dangerous as a bazooka?
Hmm, I somehow doubt it.

Chris Luke
07-27-2007, 10:42 PM
I hate how much I suck in the arcade :(

Linja
07-27-2007, 10:43 PM
Hey, copy and paste our names into your sig and bold your name there, sweets. :lol:

Kh'okay!

Messy Marj
07-27-2007, 10:48 PM
I hate how much I suck in the arcade :(

Aww, but you can always LICK MAH COOCHIE.

Linja
07-27-2007, 10:52 PM
Aaaand I'm out for the night. *waves longbow*

Friskey™
07-27-2007, 10:53 PM
Aaaand I'm out for the night. *waves longbow*

G'night, hun :hug:

Tomi
07-27-2007, 10:53 PM
Aaaand I'm out for the night. *waves longbow*
*ducks* SHEESH, put the safety on next time you do that!

Gitsnik
07-27-2007, 10:55 PM
Please understand
This isn't just goodbye
This is I can't stand you
This is where the road crashed into the ocean
It rises all around me
And now we're barely breathing
A thousand faces we'll choose to ignore

Curse my enemies forever
Let's slit our wrists and burn down something beautiful
This desperation leaves me overjoyed
With fading lights that lead us past the lives that we destroy


Such a sad song :(

Friskey™
07-27-2007, 10:55 PM
:lol: @ Tomi. I learned that the hard way.

Anyways, i'm out for the night. PEACE OUT Y'ALL!

I'm such a nerd. :lol:

Christopher
07-27-2007, 11:00 PM
Aaaand I'm out for the night. *waves longbow*

'Night, Mali. :hug:

Rachel
07-27-2007, 11:08 PM
tummyache :[

Chris Luke
07-27-2007, 11:09 PM
Aww, but you can always LICK MAH COOCHIE.

Hahaha that's sweet.

I actually forgot I used to say coochie in every sentence.

Evan™
07-27-2007, 11:12 PM
i cant stay

Rachel
07-27-2007, 11:37 PM
This turned into the largest clusterfuck known to man.

WizzyKid
07-28-2007, 12:21 AM
This turned into the largest clusterfuck known to man.

Agreed. :)

Chris Luke
07-28-2007, 12:36 AM
http://img120.imageshack.us/img120/8181/ipwnchrisqr1.jpg

GREATEST LATE BIRTHDAY GIFT I'VE EVER GOTTEN!!

Andrea
07-28-2007, 12:51 AM
I need to be 21 badly. Ugh.

Chris Luke
07-28-2007, 12:56 AM
I HATE HOW THE RED SOX ARE STARTING TO WIN.
FUCK BOSTON IN THE ASS TWICE.

WizzyKid
07-28-2007, 12:58 AM
I always wondered what would happen if we saw a new couler that we never seen before.

Messy Marj
07-28-2007, 12:58 AM
I'm up now for 15 hours. You'd be shocked if you knew me.

I feel like a zombie.

Rachel
07-28-2007, 01:01 AM
I HATE HOW THE RED SOX ARE STARTING TO WIN.
FUCK BOSTON IN THE ASS TWICE.

I FUCKING LOVE YOU, I FUCKING HATE THE RED SOX AND I FUCKING LIVE IN MA.

Yankees FTW :]

I only have a Boston hat because it was cool looking. Otherwise, nooo.

Fox
07-28-2007, 01:04 AM
I'm up now for 15 hours. You'd be shocked if you knew me.

I feel like a zombie.

A sexy zombie, you mean <33 :wub:

===

Blahhhh, I lost what I was looking for... hmm..

I still want cake, lol

Messy Marj
07-28-2007, 01:09 AM
A sexy zombie, you mean <33 :wub:

Well...that came unexpected. Thank you... :lol:


Now, I'm off to bed. Goodnighty! :kiss:

Luke
07-28-2007, 01:10 AM
That was not a text message I wanted to receive.

Fox
07-28-2007, 01:12 AM
Well...that came unexpected. Thank you... :lol:


Now, I'm off to bed. Goodnighty! :kiss:

lol, your pictures are like gorgeous.. what are you talking about?!! :lol:

Night! ^_^

====


omgomg, where's my drunk postwhore buddy??!! *gasp* :o

Rachel
07-28-2007, 01:25 AM
Gahhhh I want my lip pierced alreadyyyy. I was in a piercing shop and didn't get a piercing done! WTF IS THAT SHIT.

*sob*

Tomi
07-28-2007, 01:38 AM
Shit is about to hit the fan...any minute now. *sigh*

Rachel
07-28-2007, 01:41 AM
LAWLZ. I think I just gave Derek a mini heartattack. Don't worry Andrea, he'll be ok.

Fox
07-28-2007, 02:38 AM
Dahh, I love this song.. and this is for the hurter :whistling

pfftt, she deserves it.. >_>

Chris Luke
07-28-2007, 02:59 AM
Shit is about to hit the fan...any minute now. *sigh*

Just step to the side of the fan.

Fox
07-28-2007, 03:21 AM
*Yummy*

Food!!! err.. I was so hungry =P

Rachel
07-28-2007, 03:23 AM
This is the best conversation everrr.

Evan™
07-28-2007, 03:24 AM
more led zep here pls!

Rachel
07-28-2007, 03:31 AM
that was so perverse and hilarious. i need to have more IMs like that.

Chris Luke
07-28-2007, 03:32 AM
Nine lives live as one in the worst of cities
and no one knows our names and our pockets are a pity

Tomi
07-28-2007, 05:01 AM
16,000 posts, and my life is long gone. What a rip off. Derek, I want a fucking refund. :lol:

Rachel
07-28-2007, 05:16 AM
So...he really needs to come home.

Evan™
07-28-2007, 05:51 AM
gai suki desu gomenasai

Misfit Jay
07-28-2007, 06:39 AM
So...he really needs to come home.

Hunny! I'm home!:D

But...You're asleep....:(

Daniel
07-28-2007, 06:57 AM
New sig =D .

--------------

Work was fun :lol: .

Debus
07-28-2007, 09:41 AM
Ack, the water is off again. Oh well, at least I got one shower

Disenchanted
07-28-2007, 09:43 AM
Sore muscles FTL.

Agent Sideburns
07-28-2007, 10:00 AM
Has anybody read any book(s) by Robin Cook? :\

Christopher
07-28-2007, 10:41 AM
16,000 posts, and my life is long gone. What a rip off. Derek, I want a fucking refund. :lol:

:lol:

I'm getting scary close to 10k too...

Daniel
07-28-2007, 11:32 AM
Whooo, I get to see her tomorrow.

Finally, she's been un-grounded :lol: .

Joeykat
07-28-2007, 12:06 PM
WOOT!!! LPA isn't being tempramental for me today *does a little dance*

Christopher
07-28-2007, 12:49 PM
Banksy is so brilliant.

Louis
07-28-2007, 01:28 PM
I wonder what they're going to think today.

More importantly, I wonder what terms they're at with each other.

*is puzzled*

Messy Marj
07-28-2007, 01:35 PM
Man, my guinea pig is not only a poohead, but also a peehead! o.o

Christopher
07-28-2007, 01:41 PM
Marj, you have to see this! It's pretty epic and all. :lol:

Samson & Gert hebben Bassie En Adriaan op bezoek!

http://video.google.com/videoplay?docid=-395207341324952158

Gitsnik
07-28-2007, 01:45 PM
Marj, you have to see this! It's pretty epic and all. :lol:

Samson & Gert hebben Bassie En Adriaan op bezoek!

http://video.google.com/videoplay?docid=-395207341324952158

That's awesome :D

Samson is te gek :lol:

"zeg hoe laat heb jij het?" XD

Messy Marj
07-28-2007, 01:50 PM
Marj, you have to see this! It's pretty epic and all. :lol:

Samson & Gert hebben Bassie En Adriaan op bezoek!

http://video.google.com/videoplay?docid=-395207341324952158

.....

*explosion of nostalgie*

'Nee Samsonnetje, ik zou niet willen dat jij tegen het bureau aanspringt hoor, anders heb jij zo'n hele platte snuit.'

SO awesome! :lol:

I actually miss it you know....Boesboes, De smurfen, Dommel...:lol:

Disenchanted
07-28-2007, 01:51 PM
My eyes can't believe what they have seen.
In the corner of your room you've stockpiled millions of my memories.
Oh Doctor, Doctor, I must have gotten this sick somehow.
I'm going to ask you a series of questions,
And I want them answered on the spot, right now.
Is it serious?
I'm afraid it is.
Am I gonna die?
Well son, death is gonna catch up to all one day,
But yours is coming quicker then ours, then ours.

Christopher
07-28-2007, 01:53 PM
.....

*explosion of nostalgie*

'Nee Samsonnetje, ik zou niet willen dat jij tegen het bureau aanspringt hoor, anders heb jij zo'n hele platte snuit.'

SO awesome! :lol:

I actually miss it you know....Boesboes, De smurfen, Dommel...:lol:

:lol: Yeah, totally. And Bassie & Adriaan, they taught me a lot! xD

Messy Marj
07-28-2007, 01:54 PM
:lol: Yeah, totally. And Bassie & Adriaan, they taught me a lot! xD

Yes! I used to be totally fond of them. I remember all their adventures in like, mexico and stuff. With B100...and B12, if I remember well. :lol:

Gitsnik
07-28-2007, 01:58 PM
And that story in Los Angeles was also great :)

Messy Marj
07-28-2007, 02:01 PM
And that story in Los Angeles was also great :)
Oooh yes. ^_^

You know, I used to watch Alfred J. Kwak, but in the end I stopped watching because it became all...depressing. :ermm:

Christopher
07-28-2007, 02:07 PM
It are all classics, I remember when tv was still good...

Shows like: Samson & Gert, ... for the kids.

But also shows like Buiten De Zone, In De Gloria, De Schalkse Ruiters, Alles Kan Beter,... those are all Belgian show, but maybe you know some of them. :P

Messy Marj
07-28-2007, 02:10 PM
Yeah. It seems that now it's only violent Japanese crap. <.<

Disenchanted
07-28-2007, 02:17 PM
Nothing on TV today, Saturdays suck. :lol:

Christopher
07-28-2007, 02:37 PM
Yeah. It seems that now it's only violent Japanese crap. <.<

Yes, or old sitcoms no one even liked back then...

Agent Sideburns
07-28-2007, 03:17 PM
*yawns like a lion*

Chris Luke
07-28-2007, 03:22 PM
God I just made scrambeled eggs, toast, sausage, bacon and had an grape fruit on the side with an excellent cup of coffee

I want it back :(

So fuckin' goooooooooood, it's a shame a breakfast that good only comes once.

Messy Marj
07-28-2007, 03:30 PM
My left arm smells like coconut. ^_^

Debus
07-28-2007, 03:57 PM
Drove all the way out to Cirencester to try and get our washing done but there was a 4 hour wait at the laundrette. Seems everyone else in Gloucestershire had the same idea

Chris Luke
07-28-2007, 04:04 PM
http://buzznet-55.vo.llnwd.net/assets/users15/audreeyxway/default/gallery-prf-1172989465.jpg

:(

Messy Marj
07-28-2007, 04:09 PM
I see a resemblance.

http://www.exoticanimal.nl/home2003/images/home_wasbeer.jpg

Linja
07-28-2007, 04:14 PM
Marjlove, I totally thought "RACCOON", when I saw that photo :lol:

Chris Luke
07-28-2007, 04:14 PM
She sounds like a racoon too.

Being a person who has met her on more than one occasion, let me tell you this, when you smell the hair products from her hair, you just walk away. Her mouth will make you want to kill her.

Messy Marj
07-28-2007, 04:14 PM
Marjlove, I totally thought "RACCOON", when I saw that photo :lol:

:P


Now I wonder, why is Franny sad?

So that's why. :lol:

Gitsnik
07-28-2007, 04:15 PM
I prefer the second one :lol:

Chris Luke
07-28-2007, 04:17 PM
:P


Now I wonder, why is Franny sad?

So that's why. :lol:

I was sad because I missed the chance of downloading her topless picture from Myspace and posting it everywhere on the internetz.

I can't even find it so that means it's on lock down :(

Debus
07-28-2007, 04:20 PM
*Prods Ruki* Update the blog god damnit! Fucking fanclub members getting all the updates *grumbles*

Linja
07-28-2007, 04:21 PM
Why don't you join the fanclub?

Messy Marj
07-28-2007, 04:21 PM
I wish the cross wasn't with yellow, but with white. :(

Debus
07-28-2007, 04:23 PM
Why don't you join the fanclub?

I don't have &#163;70-&#163;90 a year to spare :lol:

Linja
07-28-2007, 04:23 PM
I don't have Ł70 a year to spare :lol:

SEVENTY POUNDS?!

Debus
07-28-2007, 04:25 PM
SEVENTY POUNDS?!

It's only that expensive because I can't go straight through the fanclub. Gotta go through someone who lives in Japan and such. Bastards won't ship to addresses outside of Japan unless I pay someone else *pout*

Messy Marj
07-28-2007, 04:28 PM
I wanna go to Cirque du soleil and look at snake people.

Christopher
07-28-2007, 04:31 PM
I wish the cross wasn't with yellow, but with white. :(

I can fix that for you with photoshop if you want. :P

Messy Marj
07-28-2007, 04:33 PM
I can fix that for you with photoshop if you want. :P
Oh, you're my hero. :lol:

Chris Luke
07-28-2007, 04:33 PM
No one calls me by my name anymore. It's always "Hey Goose!" or "Hey Sparky!" or "Hey Poof! or "Hey Asshole!"

I don't get it.

Linja
07-28-2007, 04:34 PM
It's only that expensive because I can't go straight through the fanclub. Gotta go through someone who lives in Japan and such. Bastards won't ship to addresses outside of Japan unless I pay someone else *pout*

But that's terrible!

Messy Marj
07-28-2007, 04:34 PM
No one calls me by my name anymore. It's always "Hey Goose!" or "Hey Sparky!" or "Hey Poof! or "Hey Asshole!"

I don't get it.

But you like being called Poof...

Chris Luke
07-28-2007, 04:35 PM
But you like being called Poof...

I actually like Poof because it reminds me of all the fights I started when I was a kid.

I was a little demon.

Messy Marj
07-28-2007, 04:36 PM
Poof doesn't sound like a demon to me, more like...poofy. :P

Chris Luke
07-28-2007, 04:38 PM
Well the story behind Poof is that people would say "Chris pops over your shoulder, tells you some kid said something about your mother or some other false rumor, than when you turned around to say something to Chris... POOF he was gone!"

Linja
07-28-2007, 04:38 PM
I was a little demon.

As opposed to..?

Messy Marj
07-28-2007, 04:38 PM
:lol: Yeah...okay.

Chris Luke
07-28-2007, 04:39 PM
As opposed to..?

A bigger demon.

Debus
07-28-2007, 04:41 PM
But that's terrible!

Terrible?

Christopher
07-28-2007, 04:49 PM
Oh, you're my hero. :lol:

:lol: Haha, just send me the original sized image and I'll do it right away.

Linja
07-28-2007, 04:49 PM
Terrible?

Terribly insane!

Debus
07-28-2007, 04:50 PM
Terribly insane!

Yes, yes it is *sigh*

Chris Luke
07-28-2007, 04:57 PM
http://www.youtube.com/watch?v=UxWgRY1I_SI

FOX NEWS SAYS EPIC LULZ!!!!!!

Tomi
07-28-2007, 04:59 PM
Justice ftw!

Messy Marj
07-28-2007, 05:00 PM
Justice ftw!

Hell yes! :lol:

Christopher
07-28-2007, 05:09 PM
Justice ftw!

Only heard one song, but I kinda like it... it's still way too dance for me, though.

Tomi
07-28-2007, 05:13 PM
Only heard one song, but I kinda like it... it's still way too dance for me, though.
Do the D.A.N.C.E.!

Messy Marj
07-28-2007, 05:14 PM
Do the D.A.N.C.E.!

...Hell yes! :lol:

Tomi
07-28-2007, 05:18 PM
Stick to the B.E.A.T.!

Messy Marj
07-28-2007, 05:19 PM
We
are
your friends!
You
'll never be alone again!
So come ooonn
come onnn

Chris Luke
07-28-2007, 05:25 PM
God I hate a lot of people.

Fox
07-28-2007, 05:30 PM
wOOt!

Can't wait for later...

Friskey™
07-28-2007, 05:38 PM
*yawn* Afternoon guys. :lol:

Chris Luke
07-28-2007, 05:40 PM
And now I'm out. Peace.

Fox
07-28-2007, 05:40 PM
*yawn* Afternoon guys. :lol:

*pokes* There you are =P

====

Yay! I'm a smexii, Jo! :lol:

:shifty:

Friskey™
07-28-2007, 05:41 PM
*pokes* There you are =P

====

Yay! I'm a smexii, Jo! :lol:

:shifty:

Hehe, yeeep :P

Fox
07-28-2007, 05:44 PM
Hehe, yeeep :P

I was thinking, how long we can be in RT without being perverted :lol:

geezzz... never mind lmao

Friskey™
07-28-2007, 05:47 PM
I was thinking, how long we can be in RT without being perverted :lol:

geezzz... never mind lmao

Well it's not perverted....yet. :shifty:

Linja
07-28-2007, 05:48 PM
I want to take a shower, but I'm too lazy :ermm:

Fox
07-28-2007, 05:48 PM
Well it's not perverted....yet. :shifty:

oh, you know it will get perverted.. :shifty:

we can't live without it??... :lol:!

Friskey™
07-28-2007, 05:50 PM
oh, you know it will get perverted.. :shifty:

we can't live without it??... :lol:!

Oh of course. :lol:

Fox
07-28-2007, 05:58 PM
@Kev: yuppp :D

====

lmao! Jo's cooking for me now!! :lol:

it's, like, totally delicious! <33

Joeykat
07-28-2007, 06:00 PM
@Kev: yuppp :D

====

lmao! Jo's cooking for me now!! :lol:

it's, like, totally delicious! <33

*is bloated* I couldn't eat it all.... *hiccup*.... *keels over holding tummy* death by italian food ;)

Fox
07-28-2007, 06:01 PM
*is bloated* I couldn't eat it all.... *hiccup*.... *keels over holding tummy* death by italian food ;)

wOOt!!

I love Italian food <33 what are you talking about?! :lol:

Disenchanted
07-28-2007, 06:01 PM
Tomorrow NEEDS to be fun.

Friskey™
07-28-2007, 06:03 PM
wOOt!!

I love Italian food <33 what are you talking about?! :lol:

Italian FTW. :D

Fox
07-28-2007, 06:08 PM
Italian FTW. :D

Certo! č completamente delizioso! :P

===

Ice-creaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm Kevvvvvvv :lol:

It's going to take a sec, I promise... hold on .... =P

Linja
07-28-2007, 06:09 PM
AHHH I'M GOING TO NINE INCH NAILS.

Chris Luke
07-28-2007, 06:11 PM
Man I'm bored >_>

Friskey™
07-28-2007, 06:13 PM
AHHH I'M GOING TO NINE INCH NAILS.

Lucky you.

Linja
07-28-2007, 06:15 PM
Lucky you.

It will be one of the mondays that I do not loathe! ^_^:hug:

Fox
07-28-2007, 06:15 PM
omgomgomgomgomgomgZZZZ


....................ICE-CREAM!! yay! :lol:

geez, hyper today.. >_>

Friskey™
07-28-2007, 06:15 PM
It will be one of the mondays that I do not loathe! ^_^:hug:

Good for you.

Just make sure Trent doesn't scare you halfway to death. :lol: :hug:

Joeykat
07-28-2007, 06:16 PM
Sigh, I've been waiting for my boyfriend's internet to come back on so we can see eachother online.. But yet again I'm disappointed, he doesn't seem like himself :(

Fox
07-28-2007, 06:17 PM
Sigh, I've been waiting for my boyfriend's internet to come back on so we can see eachother online.. But yet again I'm disappointed, he doesn't seem like himself :(

JOO!!! *starts runnig towards you a hugs you verrryyyy tighhhttt*

:hug: I'm srry to hear that, love <33

Can't you like call him, at least?

Linja
07-28-2007, 06:23 PM
Good for you.

Just make sure Trent doesn't scare you halfway to death. :lol: :hug:

O.o I'm hoping I'll be able to curb my reflex of jumping people, if I do hear Closer. I almost wasn't able to go :ermm:

Friskey™
07-28-2007, 06:24 PM
O.o I'm hoping I'll be able to curb my reflex of jumping people, if I do hear Closer. I almost wasn't able to go :ermm:

I can see that, knowing the band and all. :lol:

Linja
07-28-2007, 06:29 PM
I can see that, knowing the band and all. :lol:

This will be my tenth music concert, not counting classical ones ^_^

Friskey™
07-28-2007, 06:30 PM
This will be my tenth music concert, not counting classical ones ^_^

I said before, lucky you. Wish I could go to more concerts. So many good bands I wanna see and see again.

Andrea
07-28-2007, 06:32 PM
I need a tan.

Linja
07-28-2007, 06:34 PM
I said before, lucky you. Wish I could go to more concerts. So many good bands I wanna see and see again.

There's one less thing stopping you from doing so, now! :hug:

Friskey™
07-28-2007, 06:35 PM
There's one less thing stopping you from doing so, now! :hug:

Aww. :hug:

Fox
07-28-2007, 06:38 PM
Hmmm...

I don't get her.. wtf with her.. meehh >_>

Linja
07-28-2007, 06:45 PM
Aww. :hug:

Yep, I'm jus' a regular sweetheart :lol::hug:

Friskey™
07-28-2007, 06:48 PM
Yep, I'm jus' a regular sweetheart :lol::hug:

Hehe, you've always been a sweetheart though :P :hug:

Fox
07-28-2007, 06:50 PM
On a mountain he sits, not of gold but of sin
through the blood he can learn, see the life that it turn
From council of one
He'll decide when he's done with the innocent

Linja
07-28-2007, 06:51 PM
@Friskeydear. Therefore, not so regular :lol:

Messy Marj
07-28-2007, 06:54 PM
I just made pictures of Nanterre. ^_^

Friskey™
07-28-2007, 06:55 PM
Therefore, not so regular :lol:

Dunno if I can say that or not. Then again, I haven't met people as nice as you.

Ok, i'll stop with the corniness. :lol:

Disenchanted
07-28-2007, 06:55 PM
Oooh, this song makes me happy. :D

Linja
07-28-2007, 07:01 PM
Dunno if I can say that or not. Then again, I haven't met people as nice as you.

Ok, i'll stop with the corniness. :lol:

I'm just going to go with what other people say: I am strangely insane, or strangely nice, or whatever, adding strange to sweetheart would make me an irregular one :lol:

Messy Marj
07-28-2007, 07:01 PM
World's ugliest buildings. (http://img.photobucket.com/albums/v212/stupidho/100_0333.jpg)

Friskey™
07-28-2007, 07:03 PM
I'm just going to go with what other people say: I am strangely insane, or strangely nice, or whatever, adding strange to sweetheart would make me an irregular one :lol:

Whatever floats your boat there, dear. :lol:

Disenchanted
07-28-2007, 07:07 PM
World's ugliest buildings. (http://img.photobucket.com/albums/v212/stupidho/100_0333.jpg)

lmfao! :lol:

Christopher
07-28-2007, 07:11 PM
World's ugliest buildings. (http://img.photobucket.com/albums/v212/stupidho/100_0333.jpg)

Yeah, but at least they tried. :lol: You should see my street...

Linja
07-28-2007, 07:24 PM
Whatever floats your boat there, dear. :lol:

I say that a lot, you know :blink:

Messy Marj
07-28-2007, 07:24 PM
Yeah, but at least they tried. :lol: You should see my street...

Picture!


Yeah those things were build in the 70's...so that's why all the happy colors I think. :lol:

Debus
07-28-2007, 07:25 PM
I curse her for being in Germany and seeing Miyavi tomorrow night D:

Fox
07-28-2007, 07:29 PM
Hmm... >_>

Agent Sideburns
07-28-2007, 07:34 PM
w00t my MySpace page has finally been pimped!

Debus
07-28-2007, 07:34 PM
"The tone of Ruki's voice is funny when he sings in English, it sounds like he has a cold or something xDD"

:lol:! Oh so true

Chris Luke
07-28-2007, 07:34 PM
You and me we're like, little machines
We run around the room and mess up sheets

<333

Linja
07-28-2007, 07:38 PM
..just one more chapter? SAY IT ISN'T SO!

Agent Sideburns
07-28-2007, 07:43 PM
It is a creature which roams the earth alone. It is half man, half bear, and half pig. Some people say that Manbearpig isn't real. Well, I'm here to tell you know, Manbearpig is very real, and he most certainly exists. I'm serial. Manbearpig doesn't care who you are or what you've done. Manbearpig simply wants to get you! I'm super-serial. But have no fear, because I am here to save you! And someday, when the world is rid of Manbearpig, everyone will say "Thank you, Al Gore. You're super awesome." The end.

:lol:!!

Christopher
07-28-2007, 07:47 PM
Picture!


Yeah those things were build in the 70's...so that's why all the happy colors I think. :lol:

:lol: I don't dare take a camera outside here, it might get stolen...

No, it's not that bad, but I just meant I've seen uglier buildings around here.

Aren't those banlieus even worse? :blink:

Messy Marj
07-28-2007, 07:48 PM
:lol: I don't dare take a camera outside here, it might get stolen...

No, it's not that bad, but I just meant I've seen uglier buildings around here.

Aren't those banlieus even worse? :blink:

Yeah...pretty much. They look like paper buildings lol.

Debus
07-28-2007, 07:50 PM
I love how OreSkaBands American CD release is pretty much just WAO!! with some extra songs added on.

Disenchanted
07-28-2007, 07:50 PM
rawr.

Friskey™
07-28-2007, 07:51 PM
Fucking throat.

Rachel
07-28-2007, 07:56 PM
http://img.photobucket.com/albums/v366/saturnia_raye/untitled.jpg

I lol'ed.

Christopher
07-28-2007, 07:57 PM
Yeah...pretty much. They look like paper buildings lol.

:P Yeah...

@Rachel: :lol: Lmao!

Linja
07-28-2007, 07:58 PM
@Rachel. Awesome :lol:

*thinks of Snape singing Closer to Harry*

EW.

Fox
07-28-2007, 07:58 PM
Fucking throat.

Feel better! :hug:

===

Whewweee, oh yeah!
Just, what?, 3 hourse more... geez >_>

Messy Marj
07-28-2007, 07:59 PM
I lol'ed.
That's awesome. :lol:

Friskey™
07-28-2007, 07:59 PM
@Rachel. Awesome :lol:

*thinks of Snape singing Closer to Harry*

EW.

Now you have that to worry about when seeing NIN :lol:

Chris Luke
07-28-2007, 08:00 PM
Hmmmmmmm mexican pizzas.

Linja
07-28-2007, 08:00 PM
Now you have that to worry about when seeing NIN :lol:

So I'll be sitting there on Monday, watching Reznor, and thinking "OMG HARRY POTTER SLASH". Great.

Rachel
07-28-2007, 08:01 PM
Dude. LolNIN is the funniest thing everr.

Friskey™
07-28-2007, 08:01 PM
So I'll be sitting there on Monday, watching Reznor, and thinking "OMG HARRY POTTER SLASH". Great.

Pretty much.