PDA

View Full Version : Your Absolutley Favourite Website



Alex
08-04-2002, 04:18 PM
Please post your absolutley favourite website, besides LPA, (Duh).. and any other Linkin Park one.

Mine is
2advanced (http://www.2advanced.com) because I hope to be able to make a site like that in the near future being a multimedia student.


your turn..

Magick
08-04-2002, 04:39 PM
-Idiot-Box Forums (http://www.idiot-box.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl) - My friend's messageboard.

-launch.yahoo.com - To listen to music. :)

I'll add more if I can think of any more.

image_distort
08-04-2002, 06:52 PM
Check out my friends websites

http://www.p3rpl3xity.com

http://www.firstmistake.com

:lol:

LPchick4ever
08-04-2002, 07:41 PM
the lpu

Bryan
08-05-2002, 12:11 AM
well...the sites i visit most would be linkinpark.com and lpassociation.com...so it'd probably be one of those i guess :unsure:

Kuro-san
08-05-2002, 01:19 AM
Originally posted by Alex@Aug 4 2002, 11:18 AM
Please post your absolutley favourite website, besides LPA, (Duh).. and any other Linkin Park one.

Mine is
2advanced (http://www.2advanced.com) because I hope to be able to make a site like that in the near future being a multimedia student.


your turn..
Holy crap Alex...

...that site is awesome.

I hope you CAN make something like that. ^_^

LPchick4ever
08-05-2002, 03:41 AM
Originally posted by Kuro-san+Aug 5 2002, 01:19 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kuro-san @ Aug 5 2002, 01:19 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Alex@Aug 4 2002, 11:18 AM
Please post your absolutley favourite website, besides LPA, (Duh).. and any other Linkin Park one.

Mine is
2advanced (http://www.2advanced.com) because I hope to be able to make a site like that in the near future being a multimedia student.


your turn..
Holy crap Alex...

...that site is awesome.

I hope you CAN make something like that. ^_^[/b][/quote]
whoa that site is frickin awesome

Bryan
08-05-2002, 11:11 AM
that site is crazy :P

White Pony(turntables)
08-08-2002, 05:51 PM
http://www.deftonesworld.com

thats heaven for me :lol:



Last edited by White Pony(turntables) at Aug 8 2002, 10:53 AM

Bryan
08-08-2002, 09:36 PM
Originally posted by White Pony(turntables)@Aug 8 2002, 01:51 PM
http://www.deftonesworld.com

thats heaven for me :lol:
lol

LPchick4ever
08-09-2002, 01:29 AM
Shut up you don&#39;t know me...

that reminds me of those jenny jones shows with those wild teens and stuff

Bn/Thg:930
08-09-2002, 01:51 AM
theforce.net IMA BIGGGG STAR WARS FAN

Bryan
08-09-2002, 04:58 AM
Originally posted by Bn/Thg:930@Aug 8 2002, 09:51 PM
theforce.net IMA BIGGGG STAR WARS FAN
i think i&#39;m the only person in the world to have NEVER seen a star wars movie... :unsure:

LPchick4ever
08-09-2002, 05:32 AM
i saw part of episode 1

elemynt
08-09-2002, 02:10 PM
It&#39;s elementsCUB3D (http://elements.infinitycubed.com/). It&#39;s a really cool site. I wish I could make this stuff.

Amy
08-09-2002, 03:31 PM
Originally posted by Chester 76@Aug 5 2002, 12:11 AM
well...the sites i visit most would be linkinpark.com and lpassociation.com...so it&#39;d probably be one of those i guess :unsure:
thats all i usually go on as well.

CinnamonSpider
08-09-2002, 06:38 PM
Originally posted by EvilAmy+Aug 9 2002, 03:31 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (EvilAmy @ Aug 9 2002, 03:31 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Chester 76@Aug 5 2002, 12:11 AM
well...the sites i visit most would be linkinpark.com and lpassociation.com...so it&#39;d probably be one of those i guess :unsure:
thats all i usually go on as well.[/b][/quote]
pretty much same shyt here :D oh and kiwi b0x (http://www.kiwibox.com/redirect/kiwipal.asp?username=iCiE_BLayZe) and sixSHOT (http://www.sixshot.com/)
oh yea...and the LPU well of course



Last edited by SubconsciousMelody at Aug 9 2002, 06:40 PM

Amy
08-10-2002, 12:49 AM
Originally posted by SubconsciousMelody+Aug 9 2002, 06:38 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SubconsciousMelody @ Aug 9 2002, 06:38 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by -EvilAmy@Aug 9 2002, 03:31 PM
<!--QuoteBegin--Chester 76@Aug 5 2002, 12:11 AM
well...the sites i visit most would be linkinpark.com and lpassociation.com...so it&#39;d probably be one of those i guess :unsure:
thats all i usually go on as well.
pretty much same shyt here :D oh and kiwi b0x (http://www.kiwibox.com/redirect/kiwipal.asp?username=iCiE_BLayZe) and sixSHOT (http://www.sixshot.com/)
oh yea...and the LPU well of course[/b][/quote]
i wanna go to LPU but me 2 lazy to send money and wait n stuff :P

CinnamonSpider
08-11-2002, 05:59 PM
Originally posted by EvilAmy@Aug 10 2002, 12:49 AM

i wanna go to LPU but me 2 lazy to send money and wait n stuff :P
awww, not even for Linkin Park? :(

Bryan
08-12-2002, 06:38 AM
i wanna join, but i&#39;m broke :(
I need to get some money...would anyone like to pay it for me?? :D
:P

LPchick4ever
08-12-2002, 06:40 AM
Originally posted by EvilAmy+Aug 10 2002, 12:49 AM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (EvilAmy @ Aug 10 2002, 12:49 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by -SubconsciousMelody@Aug 9 2002, 06:38 PM

Originally posted by -EvilAmy@Aug 9 2002, 03:31 PM
<!--QuoteBegin--Chester 76@Aug 5 2002, 12:11 AM
well...the sites i visit most would be linkinpark.com and lpassociation.com...so it&#39;d probably be one of those i guess :unsure:
thats all i usually go on as well.
pretty much same shyt here :D oh and kiwi b0x (http://www.kiwibox.com/redirect/kiwipal.asp?username=iCiE_BLayZe) and sixSHOT (http://www.sixshot.com/)
oh yea...and the LPU well of course
i wanna go to LPU but me 2 lazy to send money and wait n stuff :P[/b][/quote]
u can sign up online

u dont hafta wait if u do that

all u gotta wait for is the package of ur free stuff

Bryan
08-12-2002, 06:42 AM
Originally posted by LPchick4ever@Aug 12 2002, 02:40 AM
all u gotta wait for is the package of ur free stuff
thats what i wanna join for :D

LPchick4ever
08-12-2002, 06:43 AM
lol, yeah its so worth the money



Last edited by LPchick4ever at Aug 12 2002, 06:44 AM

Bryan
08-12-2002, 06:46 AM
Originally posted by LPchick4ever@Aug 12 2002, 02:43 AM
lol, yeah its so worth the money
i bet :)

LPchick4ever
08-12-2002, 06:59 AM
yeah i could ramble on and on about the lpu

Bryan
08-12-2002, 05:30 PM
Originally posted by LPchick4ever@Aug 12 2002, 02:59 AM
yeah i could ramble on and on about the lpu
haha

CinnamonSpider
08-13-2002, 03:47 AM
Originally posted by LPchick4ever@Aug 12 2002, 06:40 AM

u can sign up online

u dont hafta wait if u do that

all u gotta wait for is the package of ur free stuff
yea, thaz so true, but she&#39;ll be waiting a shitload for her package, i was talkin to her and she&#39;s out in Australia :o but it sure is worth it, Amy&#33;

Hope
08-19-2002, 01:01 AM
LP .Com :P ..

White Pony(turntables)
08-19-2002, 01:41 AM
i wonder if theres a defotnes underground

HaRdCoRe_PuNk
08-20-2002, 03:40 AM
idiot box forums

Linkin Park.com

GoodCharlotte.com
:)