PDA

View Full Version : Do You Like Reanimation?



XxLPxX
07-30-2002, 03:28 PM
I love these faces: :joe: :rob: :phoenix: :chaz: :mike: :brad:

THERE SO CUTE!





edit by alex: I fixed your tag problem, you forgot to close the tags, if u have anymore problems, please contact me :)
edit by XxLPxX: Thanks, Alex.



Last edited by XxLPxX at Aug 2 2002, 04:10 AM

Magick
07-30-2002, 03:34 PM
I've heard most of Reanimation and I like it, so I'm pretty sure I'll like the rest of the CD.

Yeh, the smilies are cool. :) :chemist:

Alex
07-30-2002, 03:48 PM
Its made by Linkin Park, of course its great!!! :D


glad u like the smileys :)

CinnamonSpider
07-31-2002, 03:07 AM
...looove it!

Bryan
07-31-2002, 02:00 PM
i love Reanimation, its awesome :D

Todd
07-31-2002, 06:22 PM
of course :D

anyone that votes No should be banned, lol :lol:

Bryan
07-31-2002, 06:51 PM
Originally posted by Todd@Jul 31 2002, 02:22 PM
of course :D

anyone that votes No should be banned, lol :lol:
yea! lol :P



:mike: :chaz: :joe: :brad: :phoenix: :rob:

Mark
07-31-2002, 07:49 PM
*has a twitchy ban-finger*

yeah, reanimation rocks, not as great as HT, but very good indeed

Bryan
07-31-2002, 09:13 PM
Originally posted by LPFAN05@Jul 31 2002, 03:49 PM
*has a twitchy ban-finger*

yeah, reanimation rocks, not as great as HT, but very good indeed
i agree, not quite as good ad Hybrid Theory(in my mind) but Reanimation is still pretty damn good :D

LPchick4ever
08-01-2002, 08:58 AM
reanimation is pretty awesome B)

the_great_chew
08-01-2002, 01:17 PM
how can you not like it, the whole things gr8 :chemist:

Bryan
08-01-2002, 05:06 PM
Originally posted by the_great_chew@Aug 1 2002, 09:17 AM
how can you not like it, the whole things gr8 :chemist:
yep :chaz:

XxLPxX
08-02-2002, 04:09 AM
LP FOREVER! (w00t)

:joe: :brad: :mike: :chaz: :phoenix: :rob:

Reanimated Doll
08-02-2002, 11:31 AM
hehehe HELOS

*listens to cries of "oh god not ANOTHER newbie ####"*

ok so like......i keep having lil mini female dog fights with all my LPCR peeps about reanimation...cos like I LOVE IT :lol:

but they dont... :'( :huh: like HOW?!?!

then after talking to them further i discovered that most of them were, like most other ppl, putting it down before even hearing it.

i really expected this album 2 b crap, thought i'd never buy it in a million years, but i had sum spare dosh...so i did, and i loves it

i've now had my "firend" Joe on bloack on MSN for 5 days now cos he said "oh you did'nt buy that pile of recycled crap did you?" and like......he aint never heard it..so like hes a poopy head

xXx

OMG what a big 1's post! :blink:

Lots of Luuuurrveeeeinggggggg Toria (Insecure Butter)
:phoenix: Toria woz ere luvering Phi Phi :wub:

Bryan
08-02-2002, 05:18 PM
Originally posted by Reanimated Doll@Aug 2 2002, 07:31 AM
i've now had my "firend" Joe on bloack on MSN for 5 days now cos he said "oh you did'nt buy that pile of recycled crap did you?" and like......he aint never heard it..so like hes a poopy head
lol...hes a poop head. haha
i hate when people do that, they judge something before they even hear it :angry:

Mark
08-03-2002, 06:31 PM
i had a friend who HATED Linkin park. He'd never heard or seen them. SO i disguised an mp3 as another band and sent "Crawling" to him. he loved it, and when i told him it was LP, he begged me for the full album. heehee.

XxLPxX
08-04-2002, 07:16 PM
Originally posted by LPFAN05@Aug 3 2002, 02:31 PM
i had a friend who HATED Linkin park. He'd never heard or seen them. SO i disguised an mp3 as another band and sent "Crawling" to him. he loved it, and when i told him it was LP, he begged me for the full album. heehee.
Good Work! :lol:

Magick
08-04-2002, 08:14 PM
Originally posted by LPFAN05@Aug 3 2002, 01:31 PM
i had a friend who HATED Linkin park. He'd never heard or seen them. SO i disguised an mp3 as another band and sent "Crawling" to him. he loved it, and when i told him it was LP, he begged me for the full album. heehee.
Good thinking. ^_^

I hate the way some people are so biased, though. >_<

Alex
08-04-2002, 11:00 PM
The flatmate i had last year was into j-lo and all female pop stuff, after a few months of living with me, she went out and bought Hybrid Thory :D

- :chemist:

Bryan
08-05-2002, 11:16 AM
Originally posted by Alex@Aug 4 2002, 07:00 PM
The flatmate i had last year was into j-lo and all female pop stuff, after a few months of living with me, she went out and bought Hybrid Thory :D

- :chemist:
lol...good job ;)

Wickid
08-08-2002, 10:39 AM
Yes.

LPchick4ever
08-08-2002, 07:09 PM
good choice

Carlinha
08-16-2002, 02:25 AM
*is nervous coz is her first post*
okies, so i like Reanimation, but HT is way more better :D
i like this faces
:phoenix: :joe: :mike: :chaz: :brad: :rob:

Amy
08-19-2002, 07:13 AM
i think almost everyone is gonna say yes to this.. lol :P

lpheather
08-19-2002, 01:40 PM
of course.. I love it&#33;&#33;

B)